Meie kooli 6.klass uuris mulla veeläbilaskvust.
Töö eesmärgiks oli:
õpilane tunneb huvi looduse vastu,
huvitub looduse uurimisest ja loodusainete õppimisest,
oskab sihipäraselt vaadelda loodusobjekte,
teha praktilisi töid ning esitada tulemusi ning väärtustab elurikkust ja säästvat arengut.
Töö teostamiseks oli vaja 250 ml mulda, pooleks lõigatud plastpudelit, kohvifiltrit, filterpaberit, 500 ml vett, mõõtesilindrit ja stopperit.
Ülesandega sooviti teada saada milline muld hoidis kõige vähem vett kinni, milline kõige rohkem?
Milline muld sisaldas kõige rohkem liiva?
Millisest mullast voolas vesi läbi kõige aeglasemalt?
Ja kõige lõpuks, milline uuritud muldadest sobib taimedele kõige paremini.
Õpitulemused antud tegevuste kohta olid, et õpilane põhjendab katsega, et mullas on õhku ja vett ning selgitab muldade kujunemist ja mulla tähtsust looduses.
Sigimist-sagimist oli palju, aga see oli seda väärt.